09122970599 info@14group.ir

کسب و کار

کسب و کار موفق 

امروزه تعاریف مختلفی از کسب وکار وجود دارد ؛ معنی عامیانه ی این کلمه به معنی خرید ، فروش و تجارت است . اما در اصل منطور از کسب و کار هر نوع تبادل تکراری وتجدید شونده خرید و فروش است.

ویژگی کسب و کار عبارند از : 

1: فروش کالا و ارائه خدماات برای کسب ارزش

2: معامله کالا و ارائه مشاوره

3: تکرار معاملات

هم چنین یک کسب و کار موفق با ریسک های بزرگ همراه است و موجب موفقیت های بزرگ خواهند شد.

همه ی مردم بر این باورند که تنها کسب و کار سود اقتصادی است اما این واقعیت ندارد مجموعه ما علاوه بر هدف کسب سود قصد کمک به صنعتگران و خریداران عزیز را دارد.

باید بدانیم مشتری نیاز ی دارد و یا می خواهد به نتایج مشخصی دست یابد و محصولات و خدمات شما باعث می شود که سریع تر ،بهتر و ارزان تر به آن نتیجه دست یابد و بدون استفاده از این محصولات چنین امکانی برایش میسر نمی شود.

اما چرا فقط نباید به روش کسب و کار سنتی بسنده نکرد؟

فضای اینترنت بسیار گسترده و نا محدود می باشد و کسب وکار به این صورت به سرعت در اقتصاد امروز در حال پیشرفت است.

حتی تعداد افرادی که در آفریقا به تلفن همراه دسترسی دارند بیشتر از کسانی است که به آب آشامیدنی دسترسی دارند. بیش از 900 میلیون نفر در جهان از اینترنت استفاده می کنند و 69% از این جمعیت در طول 90 روز حداقل یک بار خرید اینترنتی دارند.

به این خاطر پیش بینی می شود که کسب و کار به روش سنتی تا چند سال دیگر کنار می رود و پیشنهاد ما به همه عزیزانی که به دنبال یک کسب و کار موفق هستند تمرکز بر این فضا فرا گیر و آمادگی برای تغییرات بزرگ در سال های نه چندان دور می باشد.

کسب و کار های مدرن نیز به نوبه ی خود دارای مشکلاتی می باشد که مهم ترین آن این است که قوانین موجود برای کسب و کار های سنتی تدوین شده است.